Bayburt'ta mantar yiyen 5 kişi zehirlendi
Trabzon'dan Limonsuyu Yaylası'na gelen 5 kişi yedikleri mantardan zehirlenerek, tedavi altına alındı.
2024.08.05 13:29 - Son Güncellenme: 2024.08.05 13:29 - Güncel - İHA
Trabzon'dan Limonsuyu Yaylası'na inşaatta çalışmak üzere gelen V.Ş, İ.Ş, N.Ş, C.Ş ve V.Ş isimli kişiler; bilinç kaybı, bulantı, baş dönmesi, halsizlik gibi şikayetler yaşamaya başladı.
İnşaatta çalışan kepçe operatörünün durumdan şüphelenmesi üzerine, durum sağlık ekiplerine bildirildi.
Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından 5 kişinin mantardan zehirlendiği belirlendi.
YOĞUN BAKIMDA YAŞAM MÜCADELESİ VERDİ
Apar topar Bayburt Devlet Hastanesine getirilen 5 kişiden V.Ş isimli 55 yaşındaki vatandaş yoğun bakıma alındı, diğer 4 kişinin tedavileri ayaktan ilaçla yapıldı.
2 gün boyunca yoğun bakımda yaşam mücadelesi veren 55 yaşındaki V.Ş, tedavilerin ardından yoğun bakımdan çıktı. Taburcu edilen V.Ş ve diğerlerinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.