Batman'daki Boğaz köyü karantinaya alındı

Batman'daki Boğaz köyü karantinaya alındı

BATMAN'ın Gercüş ilçesine bağlı Boğaz köyü, koronavirüs tedbirleri nedeniyle karantinaya alındı.

2020.04.29 17:13 - Son Güncellenme: 2020.04.29 17:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Batman'daki Boğaz köyü karantinaya alındı

Gercüş ilçesine bağlı Boğaz köyündekoronavirüs salgınını kontrol altına almak amacıyla karantina uygulaması başlatıldı.

Karantinaya ilişkin Gercüş Kaymakamlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, "Koronavirüs tedbirleri kapsamında Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nun 29 Nisan 2020 tarihli kararı gereği koronavirüs salgınının yayılmasını önlemek ve vatandaşları bu salgından korumak için 29 Nisan 2020 tarihinden itibaren 14 gün süreyle ilçemiz Boğaz köyü karantinaya alınmış olup, belirtilen köye giriş ve çıkışlar yasaklanmıştır. Başta güvenlik ve sağlık olmak üzere bütün tedbirler alınmıştır" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.29 17:13 - Son Güncellenme: 2020.04.29 17:13 - HABER MERKEZİ
A