Batman'da otobüsteki yolcunun midesinden uyuşturucu madde çıktı

Batman'da otobüsteki yolcunun midesinden uyuşturucu madde çıktı

Batman'da yapılan operasyon sırasında durdurulan otobüste seyahat eden İran uyruklu bir kişinin midesinden 76 paket halinde 714 gram uyuşturucu madde çıktı.

2023.01.20 15:21 - Son Güncellenme: 2023.01.20 15:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Batman'da otobüsteki yolcunun midesinden uyuşturucu madde çıktı

Batman Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, otobüs firmaları üzerinden yolcu olarak seyahat eden şahısların batı illerine yüklü miktarda uyuşturucu madde sevk edileceği bilgisi üzerine operasyon yapıldı.

MİDESİNDEN 76 PAKET ÇIKTI

Operasyonda; otobüs ile seyahat eden 2 İran uyruklu şahsın yapılan kontrollerinde ve iç beden muayenesi sonucunda, şahıslardan birinin midesinde 76 paket halinde 714 gram uyuşturucu madde ele geçirildi.

2 KİŞİ TUTUKLANDI

"Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde İmal ve Ticareti" suçu çerçevesinde yakalanan 2 İran uyruklu şüphelinin, sevk edildikleri adli mercilerce tutuklanarak cezaevine teslim edildiği kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.01.20 15:21 - Son Güncellenme: 2023.01.20 15:23 - HABER MERKEZİ
A