Batman'da esnaf kepenk açmadı

Batman'da esnaf kepenk açmadı

Batman'da esnaf, Abdullah Öcalan'ın yakalanıp Türkiye'ye getirilişinin 17'nci yıl dönümünü protesto etmek amacıylakepenk açmadı.

2016.02.15 10:22 - Son Güncellenme: 2016.02.15 10:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Batman'da esnaf kepenk açmadı

Abdullah Öcalan'ın, Kenya'da yakalanarak Türkiye'ye getirilişinin 17'nci yıl dönümü olan 15 Şubat nedeniyle Batman'da il genelinde esnafın kepenk açmadığı görüldü. Fırın ve eczaneler dışında iş yerlerinin tamamen kapalı olması dikkat çekti. Şehrin işlek caddelerinden olanTurgut Özal Bulvarı üzerinde bulunan iş yerlerinin yanı sıra şehrin genelinde çok az sayıda iş yerinin açık olduğu görüldü. 

Bu arada, Çevik Kuvvet ve Özel Harekat polisleri, muhtemel olumsuz bir duruma karşı şehir genelinde yoğun güvenlik önlemi aldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.15 10:22 - Son Güncellenme: 2016.02.15 10:22 - HABER MERKEZİ
A