Batman'da bir bina daha karantinada
Batman merkezde corona virüs tedbirleri kapsamında bir bina karantinaya alındı.
2020.04.12 17:02 - Son Güncellenme: 2020.04.12 17:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
Batman Valiliğinden yapılan açıklamada corona virüs tedbirleri kapsamında Bahçelievler Mahallesi 1611 sokakta bulunan bir binanın 14 gün boyunca karantinaya alındığı belirtildi.
Sağlık ekipleri, bina sakinlerini karantina uygulaması konusunda bilgilendirdi.