Batman'da bir bina daha karantinada

Batman'da bir bina daha karantinada

Batman merkezde corona virüs tedbirleri kapsamında bir bina karantinaya alındı.

2020.04.12 17:02 - Son Güncellenme: 2020.04.12 17:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Batman'da bir bina daha karantinada

Batman Valiliğinden yapılan açıklamada corona virüs tedbirleri kapsamında Bahçelievler Mahallesi 1611 sokakta bulunan bir binanın 14 gün boyunca karantinaya alındığı belirtildi.

Sağlık ekipleri, bina sakinlerini karantina uygulaması konusunda bilgilendirdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.12 17:02 - Son Güncellenme: 2020.04.12 17:06 - HABER MERKEZİ
A