Batman'da 2 bina karantinada

Batman'da 2 bina karantinada

Batman'nın Kozluk ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 2 bina karantinaya alındı.

2020.04.09 22:25 - Son Güncellenme: 2020.04.09 22:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Batman'da 2 bina karantinada

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu tarafından Kovid-19 salgınının yayılmasını önlemek ve vatandaşları korumak için Tepecik Mahallesi 1011'inci Sokak'ta bulunan 20 ve 30 numaralı 2 binanın karantinaya alındığı belirtildi.

Bu binalara tüm giriş çıkışların yasaklandığı bildirilen açıklamada, karara uymayanlara 3 bin 150 lira idari para cezası verileceği ve haklarında Türk Ceza Kanunu'nun ilgili maddesine göre işlem yapılacağı kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.09 22:25 - Son Güncellenme: 2020.04.09 22:27 - HABER MERKEZİ
A