Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursaspor'u ziyaret etti
Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa şubesi, Başkan Ali Ay ve Yönetim Kurulunu ziyaret etti.
2016.02.25 08:51 - Son Güncellenme: 2016.02.25 12:04 - Spor - HABER MERKEZİ
Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa şubesi Başkanı Şükrü Köse ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Bursaspor Başkanı Ali Ay ve Yönetim Kurulunu ziyaret etti.

Başkan Ali Ay Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği yetkililerine yapmış oldukları ziyaretten ötürü teşekkürlerini iletti.

Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa Şubesi Başkanı Şükrü Köse yaptığı konuşmada; "Bizleri kabul ettiğiniz için başta sizlere ve Yönetim Kurulu Üyelerinize teşekkür etmek istiyorum, yoğun bir süreç geçiriyorsunuz bizlerde yakından takip ediyoruz, yeni yönetiminizin büyük bir çabası var eski sıkıntıları kapatabilmek adına, Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği olarak bizlerde Bursasporumuzun yanındayız" dedi.