Batan gemiye rağmen oltalarını salladılar
İzmir'de, 'TCG Değirmendere' adlı römorkörün batması, balık tutan vatandaşları engellemedi.
2013.12.23 16:42 - Son Güncellenme: 2013.12.23 16:46 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Güzel havayı fırsat bilen İzmirliler, oltalarını alarak Alaybey sahiline gitti. Vatandaşlar, gemi enkazındaki arama kurtarma çalışmalarına aldırmadan balık tutmaya devam etti.