Bastonlu Bülent Arınç çocuklar gibi eğlendi

Bastonlu Bülent Arınç çocuklar gibi eğlendi

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Bursa'da Vakıflar Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Meddah'ı izledi. Vakıf Dede'nin bastonunu eline alan Bülent Arınç, çocuklar gibi eğlendi.

2012.05.11 16:50 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bastonlu Bülent Arınç çocuklar gibi eğlendi

Yeşil Cami açılışının ardından Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Erzurumlular Derneği'ni ziyaret etti. Burada kadayıf dolması yiyen Bülent Arınç'a dernek başkanı Osman Taşdemir oltu taşı tespih hediye etti.
  BASTONU ELİNE ALDI
  Erzurumlular Derneği ziyaretinin ardından Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Vakıflar Genel Müdürlüğü'nün 29. Vakıf haftası sebebiyle Heykel'de düzenlediği 'Vakıf Dede Çocuk Meddahı' etkinliğine katıldı. Burada meddah oyununu izleyen Bülent Arınç, Vakıf Dede'nin verdiği bastonu tuttu. İlginç görüntüler oluşturan Bülent Arınç, adeta çocuklar gibi eğlendi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.11 16:50 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A