Başkent'te kadın cinayeti
Başkent'te bir kadın, ayrı yaşadığı eşi tarafından vurularak öldürüldü.
2014.10.27 10:08 - Son Güncellenme: 2014.10.27 10:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
Alınan bilgiye göre, Keçiören ilçesi Sancaktepe Mahallesi'nde Tuğba D. (23), bir süredir ayrı yaşadığı eşi T.D. ile sabah saatlerinde bir parkta buluştu.
Görüşme sırasında karı-koca arasında tartışma yaşandı.
T.D., pompalı tüfekle Tuğba D.'yi başından vurdu.
Genç kadın hayatını kaybederken, olayın ardından kaçan T.D.'yi yakalamak için polis çalışma başlattı.