Başkent'te eylem

Başkent'te eylem

78'liler Girişimi, BDP, ESP, EHP, SDP, Yeşilliler ve Sol Gelecek Partisi, SYKP, İHD, PSAKD ve Ankara Dersimliler Derneği üyesi bir grup 12 Eylül darbesine karşı eylem düzenledi. Kızılay Güvenpark'ta gerçekleşen eylemde "12 Eylül Darbesi rejimi sürüyor. Bütün darbeciler ve suç ortaklarını Türkiye halkarı yargılayacak", "12 Eylül Darbe rejimi sürüyor. Bütün darbecileri ve suç ortakları halka hesap verecek" pankartları açıldı.

2013.09.12 20:40 - Son Güncellenme: 2013.09.12 20:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başkent'te eylem

Grup adına açıklama yapan grup sözcüsü, " 12 Eylül rejimi, darbe anayasasıyla, anayasadaki değiştirilemez maddeleriyle, tekçi ideoloji ve tekçi vatandaşlık tanımıyla sürüyor. Toplumsal, siyasi yaşamı kontrol etme yasallığıyla donatılmış Milli Güvenlik Kurulu ile sürüyor. Cumhurbaşkanı'nın aşırı yetkileriyle sürüyor. Yasama, yürütme, yargı düzenlemesiyle sürüyor. Siyasi partiler kanunu ve baraj sistemiyle sürüyor" dedi.

Açıklamanın ardından grup olaysız bir şekilde dağıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.12 20:40 - Son Güncellenme: 2013.09.12 20:40 - HABER MERKEZİ
A