"Başkanın istifası Beşiktaş için en hayırlısı"

"Başkanın istifası Beşiktaş için en hayırlısı"

BEŞİKTAŞ Yönetim Kurulu Üyesi Levent Erdoğan, kendisinden istifa etmesini isteyen Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'a yanıt verdi.

2013.04.30 15:24 - Son Güncellenme: 2013.04.30 15:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Başkanın istifası Beşiktaş için en hayırlısı"

Levent Erdoğan yaptığı kısa açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Sayın Fikret Orman, Genel kurul üyelerinin oylarıyla seçildiğim yönetim kurulu üyeliğimden istifamı istemiş. Yeni yönetim olarak göreve gelinen 1 yıl gibi kısa bir süre içinde, birçok yönetim kurulu arkadaşımız çeşitli sıkıntılardan dolayı yönetim kurulu üyeliklerinden istifa etti. Fakat gelinen noktada özellikle "Tüzük Tadil" adı altında hazırlanan ve Beşiktaş'a uzun vadede büyük zararlar vereceği neredeyse tüm camia tarafından kabul edilen maddelerin karşısında durmam belli ki kendilerini rahatsız ediyor. Son dönemde yaşanan olumsuzluklar ortadayken Sayın başkanın faturayı sürekli başkalarına kesmek yerine, öncelikle kendi istifasını vermesi Beşiktaş için en hayırlısı olacaktır."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.30 15:24 - Son Güncellenme: 2013.04.30 15:24 - HABER MERKEZİ
A