Başkan yüz yüze iletişimden yana
ZONGULDAK İl Genel Meclisi Başkanı AK Partili İsmail Terzi, muhtarlar ile bir araya geldiği kahvaltılı toplantıda, "Buna benzer toplantılarda sohbet ediyoruz, varsa konuşacaklarımız onları konuşuyoruz, beraber oluyoruz. Toplanmak, istişare etmek dinimizce de sünnettir" dedi.
2013.04.29 15:11 - Son Güncellenme: 2013.04.29 15:11 - Yaşam - HABER MERKEZİ
AK Parti İl Başkanı Hamdi Uçar'ın sahibi olduğu kafeteryadaki kahvaltıda mahalle muhtarlarının yanında AK Partili İl Genel Meclisi üyeleri Hüseyin Koca ve Filiz Ünal Sarsık da hazır bulundu. İl
Genel Meclis Başkanı İsmail Terzi, geleneksel hale getirdikleri kahvaltılı toplantılarda muhtarlar ile görüş alışverişinde bulunduklarını söyledi. Terzi şöyle konuştu:
"Buna benzer topluluklarda ve toplantılarda hem birbirimizle sohbet ediyoruz, varsa konuşacaklarımız bunları konuşuyoruz. Kahvaltımızın amacı da budur. Toplanmak, istişare etmek bizim
dinimizce de sünnettir, işin bir de bu tarafı var. Elbette iş önemli, ama toplanmak da önemli. Arkadaşlarımızın varsa gerek sağlıklarıyla ilgili gerekse köyleriyle ilgili sorunları yüz yüze görüşmek
daha uygun oluyor."