Başkan Mustafa Işık: Hemşerilerimizin yaşamaktan mutlu olduğu bir Gürsu oluşturuyoruz

Başkan Mustafa Işık: Hemşerilerimizin yaşamaktan mutlu olduğu bir Gürsu oluşturuyoruz

 Gürsu Belediyesi'nce yapılan üstyapı çalışmaları kapsamında, Gürsu'nun ihtiyaç duyulan sokaklarında parke çalışmaları yapılmakta.

2022.09.02 15:10 - Son Güncellenme: 2022.09.02 15:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Başkan Mustafa Işık: Hemşerilerimizin yaşamaktan mutlu olduğu bir Gürsu oluşturuyoruz

 Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, " Belediyecilik oluşan ihtiyaçlara, hiç durmadan çözümler üretmek için çalışmayı gerektiriyor. İlçemizin her noktasında yaptığımız üstyapı çalışmalarımızda, uzun vadeli çözümler üreten hizmetleri gerçekleştirmeye özen gösteriyoruz. Gürsu'muzu çağdaş kimliğiyle geliştirmek hedefiyle hayata geçirdiğimiz büyük projelerimizin yanında, belediyeciliğin asli görevleri olan altyapı ve üstyapı hizmetlerimizi en hızlı ve verimli şekilde sunarak, hemşehrilerimizin keyifle yaşadığı bir Gürsu oluşturmak için çabalıyoruz. Tüm hizmetlerimizi, insan yaşamını en öncelikli odak noktamız olarak belirleyerek hayata geçiriyoruz. Bu bağlamda hemşehrilerimizin yaşamaktan mutlu oldukları bir şehir kimliği oluşturmak amacıyla Gürsu'muzun tüm cadde ve sokaklarını yaptığımız üstyapı çalışmalarıyla beziyoruz" dedi

  Gürsu Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerince yapılan çalışmalarla, ihtiyaç duyulan sokaklar, kilitli parke taşları döşenerek yenileniyor.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.02 15:10 - Son Güncellenme: 2022.09.02 15:10 - HABER MERKEZİ
A