Başkan maçı taraftarla izledi
Spor Toto 1. Lig'in 7. haftasında Adana Demirspor sahasında Eskişehirspor'u 4-0 yendiği maçta, Kulüp Başkanı Murat Sancak maçı tribünde taraftarlarla birlikte izledi.
2018.10.01 09:49 - Son Güncellenme: 2018.10.01 09:51 - Spor - HABER MERKEZİ
Adana Demirspor Kulübü Başkanı Murat Sancak, maç başlamadan önce maraton tribününe geçip, ilk 30 dakikayı orada izledi. Daha sonra Kuzey Kale arkasına geçerek Şimşekler grubu ile maçı takıp etti.
Başkan, maç boyunca taraftarlarla birlikte tezahürat yaptı. Maç sonunda Sancak taraftarlarının alkışı ile birlikte stadyumdan ayrıldı.