Başkan Kurtulan'dan yılbaşı ziyareti

Başkan Kurtulan'dan yılbaşı ziyareti

Bursa'nın Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Sadi Kurtulan, 2015 yılını mesai yaparak karşılayan hastane, jandarma ve emniyet personelini görevleri başında ziyaret etti.

2015.01.01 14:35 - Son Güncellenme: 2015.01.01 14:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Başkan Kurtulan'dan yılbaşı ziyareti

Başkan Kurtulan, AK Parti İlçe Başkanı Sadettin Akkoyunlu ile birlikte yıl başı akşamı Mustafakemalpaşa genelinde çeşitli ziyaretlerde bulundu. Kurtulan, ilk olarak Devlet Hastanesi'nde tedavi gören hastaları ziyaret ederek, yeni yıllarını kutladı. Aynı zamanda hastane personeli ile de bir araya gelen Başkan Kurtulan, mesai başında olan sağlık personelinin çok mukaddes bir görevinin olduğunu belirtti.


Hastane ziyaretinin ardından Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma Komutanlığı'na geçen Başkan Sadi Kurtulan, nöbette bulunan personele de iyi seneler dileklerini ileterek, tatlı ikram etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.01 14:35 - Son Güncellenme: 2015.01.01 14:36 - HABER MERKEZİ
A