Başkan'ın özel misafirleri

Başkan'ın özel misafirleri

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, önceki gün oynanan Galatasaray-Real Madrid karşılaşmasını özel locasında iş ve cemiyet dünyasından yakın dostlarıyla birlikte izledi

2013.04.11 11:54 - Son Güncellenme: 2013.04.11 11:55 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Başkan'ın özel misafirleri

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, önceki gün oynanan Galatasaray-Real Madrid karşılaşmasını özel locasında iş ve cemiyet dünyasından yakın dostlarıyla birlikte izledi. UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek final rövanş maçında Galatasaray'ın Real Madrid'i 3-2 yenmesiyle sevinci ikiye katlanan Sarıgül ve arkadaşları, maç boyunca heyecanlı dakikalar yaşadı. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.04.11 11:54 - Son Güncellenme: 2013.04.11 11:55 - HABER MERKEZİ
A