Başkan'ın özel misafirleri
Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, önceki gün oynanan Galatasaray-Real Madrid karşılaşmasını özel locasında iş ve cemiyet dünyasından yakın dostlarıyla birlikte izledi
2013.04.11 11:54 - Son Güncellenme: 2013.04.11 11:55 - Magazin - HABER MERKEZİ
Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, önceki gün oynanan Galatasaray-Real Madrid karşılaşmasını özel locasında iş ve cemiyet dünyasından yakın dostlarıyla birlikte izledi. UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek final rövanş maçında Galatasaray'ın Real Madrid'i 3-2 yenmesiyle sevinci ikiye katlanan Sarıgül ve arkadaşları, maç boyunca heyecanlı dakikalar yaşadı.