Başkan Fikret Orman çöktü kaldı!

Başkan Fikret Orman çöktü kaldı!

Dinamo Kiev'in attığı gol, tüm stadın havasını değiştirdiği gibi Orman'ı da fazlasıyla üzdü. Son düdüğün ardından yıkılıp kalan Başkan, stadı moralsiz şekilde terk etti.

2016.09.29 09:16 - Son Güncellenme: 2016.09.29 09:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başkan Fikret Orman çöktü kaldı!

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman takımı yalnız bırakmadı. Tribündeki yerini alan Orman, karşılaşmayı eski Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile birlikte takip etti.

Quaresma'nın golünden sonra bir hayli sevinen Beşiktaş'ın patronu, devre arasına girildiğinde galibiyetten emindi. Ancak ikinci yarıda Dinamo Kiev'in attığı gol, tüm stadın havasını değiştirdiği gibi Orman'ı da fazlasıyla üzdü. Son düdüğün ardından yıkılıp kalan Başkan, stadı moralsiz şekilde terk etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.29 09:16 - Son Güncellenme: 2016.09.29 09:16 - HABER MERKEZİ
A