Başkan Çalık: Görevimin başındayım

Başkan Çalık: Görevimin başındayım

ANTALYA'nın Serik İlçe Belediye Başkanı Ak Partili Ramazan Çalık, FETÖ/PDY operasyonu kapsamında görevden alındığına ilişkin iddialara tepki gösterdi, "Görevimin başındayım" dedi.

2016.07.27 18:41 - Son Güncellenme: 2016.07.27 18:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başkan Çalık: Görevimin başındayım

 

Sosyal medyada ve bazı internet haber sitelerinde FETÖ/PDY soruşturması kapsamında görevden alındığı iddiasıyla ilgili açıklama yapan Serik Belediye Başkanı Ramazan Çalık, "Şu an görevimin başındayım. Böyle bir şey yok. Bunu yapanlardan hesap soracağım" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.27 18:41 - Son Güncellenme: 2016.07.27 18:41 - HABER MERKEZİ
A