Başkan Bozbey ve 17 ilçenin başkanı BUSKİ'de bir araya geldi

Başkan Bozbey ve 17 ilçenin başkanı BUSKİ'de bir araya geldi

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve 17 ilçenin belediye başkanı, BUSKİ'nin bugünkü hizmetleri ve gelecek yıllara dair gerçekleştireceği hizmetleri hakkında bilgilendirme yapmak üzere bir araya geldi.

2024.08.15 14:55 - Son Güncellenme: 2024.08.15 14:59 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
A
Başkan Bozbey ve 17 ilçenin başkanı BUSKİ'de bir araya geldi

Başkan Bozbey'in paylaşımı şöyle;

Bursa Büyükşehir Belediyesi iştiraki BUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından 17 ilçe belediye başkanlarımızla BUSKİ'nin bugünkü hizmetleri ve önümüzdeki yıllara dair gerçekleştireceği hizmetleri hakkında bilgilendirme yapmak üzere bir araya geldik. Büyükşehir Belediye Başkanımız Mustafa Bozbey, Bursa'nın altyapı sorunlarının çözümü ve Marmara Denizi'nin bugünkü ve gelecekteki durumu ile ilgili yapılması gerekenleri paylaştı. BUSKİ Genel Müdürü Güngör Gülenç, 17 ilçemizde gerçekleşen projeler ve sorunlar hakkında belediye başkanlarımıza bilgilendirmelerde bulundu. Yapacağımız projeler ile 2050 yılına kadar hem içme hem de sulama konusundaki su sorununu ortadan kaldırarak Bursalı hemşehrilerimizin su sorununu çözmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Sunumda Marmara Denizi'nin önemini de vurgulayarak çözümlerimizi ve çalışmalarımızı değerli başkanlarımızla paylaştık. Bursamızı ortak akıl ve katılımcı belediyecilik anlayışı ile yöneterek, Bursalı hemşehrilerimizin yüzünü gülümseteceğiz.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.08.15 14:55 - Son Güncellenme: 2024.08.15 14:59 - SOSYAL MEDYA
A