Başkan Bozbey şampiyon Nilüfer'i kutladı
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bölgesel Amatör Lig'de şampiyon olarak 3. Lig'e yükselen Nilüfer Belediye Futbol Kulübü'nü sahada kutladı.
2024.04.28 18:47 - Son Güncellenme: 2024.04.28 19:18 - Spor - SERKAN YETİŞMİŞOĞLU
SERKAN YETİŞMİŞOĞLU / BURSADA BUGÜN
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bölgesel Amatör Lig'de şampiyon olan Nilüfer Belediye Futbol Kulübü'nü kutladı.

Yeni Çanspor'u 3-0 yenerek, ligde bitime 2 hafta kala mutlu sona ulaşan ve 3. Lig'e çıkan Bursa ekibini sahaya girerek tebrik eden Başkan Bozbey, Nilüfer Belediye Futbol Kulübü Başkanı Tamer İşler ile teknik ekip ve futbolcuları tek tek ellerini sıkarak kutladı.
Mustafa Bozbey, takıma seslenerek, "Sizi yürekten kutluyorum. Bu sezon Bursa'nın gururu oldunuz. Gelecek sezonda 3. Lig'de başarılar diliyorum" ifadesini kullandı.