Başkan Bozbey millileri tebrik etti!
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey A Milli Futbol Takımının Avusturya'yı 2-1 mağlup etmesinin ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
2024.07.03 00:26 - Son Güncellenme: 2024.07.03 00:45 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey A Milli Futbol Takımının Avusturya'yı 2-1 mağlup etmesinin ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
Başkan Bozbey'in paylaşımı şöyle;
