Başkan Bozbey ile Alinur Aktaş ilk kez bir araya geldi

Başkan Bozbey ile Alinur Aktaş ilk kez bir araya geldi

31 Mart Yerel Seçimleri'nde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey ve eski Başkan Alinur Aktaş bugün gerçekleştirilen YAPİDER açılışında seçim sonrası ilk kez bir araya gelerek selamlaştı.

2024.07.20 16:00 - Son Güncellenme: 2024.07.20 16:14 - Bursa Bölge - SEMA AYGIN
A
Başkan Bozbey ile Alinur Aktaş ilk kez bir araya geldi

SEMA AYGIN / BURSADA BUGÜN

Bugün gerçekleştirilen Yatırım Profesyonelleri ve İş Birliği Derneği (YAPİDER) merkezi açılışında Bursa Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Alinur Aktaş ile mevcut Başkan Mustafa Bozbey seçim sonrası ilk kez bir araya geldi.

MAZBATASINI BAŞKAN YILMAZ'DAN ALMIŞTI

Başkan Bozbey, 31 Mart Yerel Seçimleri'nde Umre ziyareti dolayısıyla kentte bulunmayan Aktaş yerine mazbatasını Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'dan devralmıştı.

SELAMLAŞTILAR

YAPİDER açılışına katılan başkanlar seçimden sonra ilk defa karşılaşarak selamlaştılar.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.07.20 16:00 - Son Güncellenme: 2024.07.20 16:14 - SEMA AYGIN
A