Başkan Bozbey Gemlik'te muhtarlarla bir araya geldi
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, "Başkan Bozbey Burada" programı çerçevesinde Gemlik Muhtarlar Derneği'nde muhtarlarla bir araya geldi.
2024.11.01 16:46 - Son Güncellenme: 2024.11.01 16:47 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Başkan Bozbey'in paylaşımı şöyle;
"Başkan Bozbey Burada" programımız çerçevesinde Gemlik Muhtarlar Derneği'nde kıymetli muhtarlarımızla bir araya geldik.
Hemşehrilerimizin en büyük temsilcileri olan değerli muhtarlarımızın taleplerini dinleyerek çözümlerimizi birlikte değerlendirdik.
Muhtarlarımızın kıymetli önerilerini dinleyerek ortak projeler üretme yolunda önemli adımlar attık.
Kıymetli muhtarlarımıza nazik karşılamaları için yürekten teşekkür ediyorum.


"Başkan Bozbey Burada" programımız çerçevesinde Gemlik Muhtarlar Derneği'nde kıymetli muhtarlarımızla bir araya geldik.
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) November 1, 2024
Hemşehrilerimizin en büyük temsilcileri olan değerli muhtarlarımızın taleplerini dinleyerek çözümlerimizi birlikte değerlendirdik. Muhtarlarımızın kıymetli... pic.twitter.com/0CZoIH9ObM