Başkan Bozbey'den Mevlid Kandili mesajı
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medya hesabından Mevlid Kandiline özel bir paylaşım yaptı.
2024.09.14 11:26 - Son Güncellenme: 2024.09.14 11:27 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in paylaşımı şöyle;
Mübarek Mevlid Kandilimizin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa huzur, bereket, bolluk ve sağlık getirmesini diliyorum. Mevlid Kandilimiz mübarek olsun.
Mübarek Mevlid Kandilimizin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa huzur, bereket, bolluk ve sağlık getirmesini diliyorum.
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) September 14, 2024
Mevlid Kandilimiz mübarek olsun. pic.twitter.com/8cUvqE0320