Başkan Bozbey'den geçmiş olsun paylaşımı!
Antalya'da meydana gelen 4.5 büyüklüğündeki deprem nedeniyle Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, geçmiş olsun mesajı yayınladı.
2025.01.03 17:09 - Son Güncellenme: 2025.01.03 17:09 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
AFAD'dan edinilen bilgilere göre, Antalya'da 4.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'den geçmiş olsun mesajı geldi.
İşte Bozbey'in o paylaşımı:
Geçmiş olsun Antalya!
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) January 3, 2025
Antalya'da meydana gelen ve çevre illerden de hissedilen depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Herhangi bir olumsuz haber almamayı temenni ediyorum.
;