Başkan Aydın: Harikasınız bizim çocuklar
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın A Milli Futbol Takımının Avusturya'yı 2-1 mağlup etmesinin ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
2024.07.03 00:25 - Son Güncellenme: 2024.07.03 00:45 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın A Milli Futbol Takımının Avusturya'yı 2-1 mağlup etmesinin ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
Başkan Aydın," Harikasınız #BizimÇocuklar 🇹🇷 Maçın ilk saniyelerinde Merih, son saniyelerinde ise Mert'in o kurtarışı tarih yazan Millilerimizin çeyrek final biletiydi. Çeyrek finalde başarılar TÜRKİYEM!" ifadelerini kullandı.