Başkan Ali Ay: Gerekirse başkanlığı bırakırım

Başkan Ali Ay: Gerekirse başkanlığı bırakırım

Göreve geldiğinden bu yana ilk kez futbolcuların antrenmanını izleyen Bursaspor Başkanı Ali Ay kulüp için gerekirse bu görevden bile feragat edebileceğini söyledi.

2016.02.09 11:11 - Son Güncellenme: 2016.02.09 15:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başkan Ali Ay: Gerekirse başkanlığı bırakırım

Bursaspor'un içinde bulunduğu durumla ilgili kısa açıklamada bulanan Ali Ay, "Kulübün durumu ortada. Artık herkes biliyor. Şu an biri çıkıp '50 milyonla geliyorum' dese hemen kongre kararı alırım. Biz Bursasporluyuz. Bu konuda bir egom yok. Gerekirse başkanlıktan da feragat ederiz. Herkes görevini yapmak için uğraşıyor. Bu ulvi bir görev. Biz de işimizi en iyi şekilde yapmanın peşindeyiz. İnanıyorum uzun dönemli projelerimizle Bursaspor'un bütçesini 2'ye katlayacağız" diye konuştu.  

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.09 11:11 - Son Güncellenme: 2016.02.09 15:18 - HABER MERKEZİ
A