Başkan adayı Hürser Tekinoktay oyunu kullandı

Başkan adayı Hürser Tekinoktay oyunu kullandı

Beşiktaş Başkan Adayı Hürser Tekinoktay, olağanüstü seçimli genel kurulda oyunu kullandı.

2019.10.20 15:31 - Son Güncellenme: 2019.10.20 15:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başkan adayı Hürser Tekinoktay oyunu kullandı

Akatlar Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen Beşiktaş Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda başkan adaylarından Hürser Tekinoktay, oy verme işlemini tamamladı. Sandık başında açıklamalarda bulunan Tekinoktay, "Beşiktaş'a hayırlı olsun. Kazanırsak bir kaygım var. Benim Passolig'im yok. Galatasaray maçına Passolig almama gerek var mı, onu bilmiyorum. İlk işim herhalde Passolig almak olacak" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.20 15:31 - Son Güncellenme: 2019.10.20 15:32 - HABER MERKEZİ
A