Başı yine derde girdi!

Başı yine derde girdi!

"O cazgır avukata inanma"

2013.09.13 06:42 - Son Güncellenme: 2013.09.13 06:45 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Başı yine derde girdi!

Tarkan'ın uyuşturucu kullandığı iddiasıyla 2 yıla kadar hapis cezasıyla yargılandığı davada, "kokain satmak ve tedarik etmek"ten 22.5 yıl hapsi istenen sanık işadamı Murat Erdoğan'ın avukatı Rezan Epözdemir, ünlü şarkıcının müvekkiline operasyondan hemen sonra bir e-posta gönderdiğini öne sürdü. İstanbul 3. Ağır Ceza Mahkemesi'nde dün görülen duruşmada e-postanın çıktısını mahkemeye sunan Epözdemir, "29 Mart 2010 tarihinde Tarkan müvekkilime bir mail atmıştır. Polisin kendisinden isim istediğini, olayın şokuyla müvekkilimin ismini gerçek dışı verdiğini bildirmiştir. Suçlamadan kurtulmak amacıyla esrarı müvekkilimden temin ettiğini ve pişman olduğunu bildiren bir e-mail atmıştır" dedi. Epözdemir, Tarkan'ın yeniden dinlenmesini de talep etti. Duruşma, 11 Aralık'a ertelendi.

ORTALIĞI KARIŞTIRAN E-POSTA

TARKAN'ın Gmail hesabından Murat Erdoğan'a gönderildiği iddia edilen e-posta şöyle: "Canım tombulum, nasılsın iyi misin, seni çok özledim. Son yaşananlarla ilgili umarım bana sevgin, inancın azalmamıştır. Ben de korktum, panikledim. Aylarca telefonlarımızı dinlemişler. Çaresiz bazı şeyleri kabul etmek zorunda kaldım ama inan seni her şeye rağmen korumak için elimden geleni yaptım. Biz masumduk. Söz konusu olanlarla bir ilgimiz yoktu. Benimle ilgili kulağına gelenlere, seni dolduruşa getirenlere inanma sakın, o cazgır avukatına da. Şöhretin bedeli, faturası ağır oldu benim için. Ama bu da geçecek."

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.13 06:42 - Son Güncellenme: 2013.09.13 06:45 - HABER MERKEZİ
A