Başbakanlık muhabirleriyle bayramlaştı

Başbakanlık muhabirleriyle bayramlaştı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kurban Bayramı dolayısıyla kendisini takip eden Başbakanlık muhabirleriyle bayramlaştı.

2014.10.02 21:13 - Son Güncellenme: 2014.10.02 21:13 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakanlık muhabirleriyle bayramlaştı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Başbakanlık Merkez Bina'daki programlarının bitmesinin ardından kendisini takip eden Başbakanlık muhabirleriyle bayramlaştı. Muhabirlere 'evli olanlar eşlerine, evli olmayanlar da anne ve babalarına selam söylesin' diyen Davutoğlu, daha sonra açıklamasına 'inşallah hep güzel haberler verirsiniz' sözlerini ekledi. Davutoğlu, muhabirlerin bayramını kutlamasının ardından katılacağı başka bir program için Başbakanlık Merkez Bina'dan ayrıldı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.10.02 21:13 - Son Güncellenme: 2014.10.02 21:13 - HABER MERKEZİ
A