Başbakanlık Binası'nda çalışan işçiler zehirlendi!
ANKARA Atatürk Orman Çiftliği'nde yapımına devam edilen Başbakanlık Binası'nda çalışan işçilerden çoğunun yedikleri yemekten zehirlendiği belirtildi.
2013.12.13 17:40 - Son Güncellenme: 2013.12.13 17:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olayın ardından Başbakanlık Binası'na çok sayıda ambulans sevk edildi.
KAMYONET KASASINDA HASTANEYE GÖTÜRÜLDÜLER
Ankara Atatürk Orman Çiftliği'nde yapımına devam eden Başbakanlık Binası'nda çalışan 100'ün üzerinde işçi yedikleri yemekten zehirlendi. Olay yerine gelen ambulanslar zehirlenen işçileri hastaneye götürdü. Ambulansların yetersiz kalması üzerine diğer zehirlenen işçilerin inşaat şantiyesindeki kamyonetin kasalarına bindirilerek hastaneye götürümesi dikkat çekti.