Başbakan Yıldırım telsizden anons geçti

Başbakan Yıldırım telsizden anons geçti

Başbakan Binali Yıldırım, itfaiye telsizinden yaptığı anonsla itfaiye ekiplerinin kadir gecesi ve ramazan bayramını kutladı.

2016.07.02 09:08 - Son Güncellenme: 2016.07.02 09:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım telsizden anons geçti
00:47 Başbakan'dan itfaiyecilere Kadir gecesi sürprizi

İLGİLİ VİDEO

Başbakan'dan itfaiyecilere Kadir gecesi sürprizi

Başbakan Binali Yıldırım, gece saat 00:00 itibari ile itfaiye telsizinden anons geçti. Telsizden konuşan ve itfaiye ekiplerinin kadir gecesi ile Ramazan bayramını kutlayan Başbakan Yıldırım, "Hepinize kazasız belasız ve yangınsız bir gece diliyorum. Sadece bu gece değil bütün gecelerde yangın olmasın, kaza bela olmasın ama sizde 7-24 hazır ve nazır olun. Sizin hazır olmanız millete güven ve huzur verir. Teşekkür ediyorum. Bütün arkadaşlara selamlarımı iletiyorum" dedi.

İtfaiye ana komutası ise ekipler adına Başbakan Binali Yıldırım'a teşekkür etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.02 09:08 - Son Güncellenme: 2016.07.02 09:08 - HABER MERKEZİ
A