Başbakan Yıldırım, Sudan heyetini kabul etti

Başbakan Yıldırım, Sudan heyetini kabul etti

Başbakan Binali Yıldırım, Sudan Maliye ve Ekonomik Planlama Bakanı Mohamed Osman Suliman El Rekabi ve Sudan Petrol ve Doğalgaz Bakanı Azhari Abdelgadir Abdalla ile beraberindeki heyeti kabul etti.

2018.06.01 11:48 - Son Güncellenme: 2018.06.01 11:50 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım, Sudan heyetini kabul etti

Kabulde, kardeş ülke Sudan ile karşılıklı işbirliğinin gelişmesi yönünde atılabilecek adımlar değerlendirildi. Başta tarım, enerji, sanayi, kalkınma alanlarında olmak üzere ekonomik işbirliği alanları ele alınarak ilişkilerin daha ileri götürülme arzusu ifade edildi. 
 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.06.01 11:48 - Son Güncellenme: 2018.06.01 11:50 - HABER MERKEZİ
A