Başbakan Yıldırım: "Sınırları korumak terör gruplarına mı kaldı?"

Başbakan Yıldırım: "Sınırları korumak terör gruplarına mı kaldı?"

Başbakan Binali Yıldırım, Anadolu Medya Ödülleri Töreni'nde konuştu. "NATO'nun sınırları, Türkiye'nin güney sınırlarıdır. NATO'nun sınırlarını korumak, terör gruplarına mı kaldı? Biz kendi sınırımızı koruruz. Her türlü ülkemize yönelecek bu terör faaliyetlerinin de üstesinden gelmesini biliriz. Fırat Kalkanı'nda bunu yaptık, icap ederse yeni alanlarda da bunu en güzel şekilde yerine getiririz." dedi.

2018.01.16 19:33 - Son Güncellenme: 2018.01.16 19:33 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım: "Sınırları korumak terör gruplarına mı kaldı?"

Yıldırım'ın açıklamalarından öne çıkan başlıklar şöyle:

Biz müttefiklerimize açık bir çağrı yapıyoruz. Niyetinizi açıkça ortaya koyun. Siz, tabi olduğunuz müttefikliğe, NATO üyeliğinin getirdiği vecibelere uygun olarak hareket edecek misiniz? Yoksa Türkiye'nin içeride ve dışarıda başını ağrıtan çapulcularla iş tutmaya devam edecek misiniz? Bu kararın verilmesi bizim açımızdan hayati önem taşıyor.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.01.16 19:33 - Son Güncellenme: 2018.01.16 19:33 - HABER MERKEZİ
A