Başbakan Yıldırım, miting sonrası ziyaretlerde bulundu

Başbakan Yıldırım, miting sonrası ziyaretlerde bulundu

Başbakan Binali Yıldırım, Cumhuriyet Meydanı'nda partisince düzenlenen mitingin ardından, Kars Valiliğini ziyaret etti.

2018.06.07 16:15 - Son Güncellenme: 2018.06.07 16:16 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım, miting sonrası ziyaretlerde bulundu

Kayseri'de Valilik önünde Vali Rahmi Doğan ve il protokolünce karşılanan Başbakan Yıldırım, daha sonra valilik makamına geçti. Burada bir süre dinlenen ve Vali Rahmi Doğan'dan brifing alan Başbakan Yıldırım, Evliya Camisi yanındaki Hasan Harakani Hazretleri'nin türbesini de ziyaret etti. 

Yıldırım, burada kendisine sevgi gösterisinde bulunan vatandaşları selamladı. 
 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.06.07 16:15 - Son Güncellenme: 2018.06.07 16:16 - HABER MERKEZİ
A