Başbakan Yıldırım, İbadi ile telefonda görüştü

Başbakan Yıldırım, İbadi ile telefonda görüştü

Başbakan Binali Yıldırım, Iraklı mevkidaşı İbadi ile telefonda görüştü.

2018.01.15 20:29 - Son Güncellenme: 2018.01.15 20:29 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım, İbadi ile telefonda görüştü

Başbakanlık kaynaklarından edinilen bilgiye göre görüşmede Irak ile ikili ilişkiler ve bölgesel konuların ele alındığı başta PKK ve DEAŞ olmak üzere terör örgütleriyle mücadelede işbirliğine verilen önemin vurgulandığı kaydedildi. İki komşu ve dost ülke arasındaki üst düzey temasların sürdürülmesi hususunda da mutabık kalındığı belirtildi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.01.15 20:29 - Son Güncellenme: 2018.01.15 20:29 - HABER MERKEZİ
A