Başbakan Yıldırım'dan Vali Dağlı'ya ziyaret
Başbakan Binali Yıldırım, Düzce mitinginin ardından Vali Zülkif Dağlı'yı ziyaret etti.
2018.06.02 18:06 - Son Güncellenme: 2018.06.02 18:07 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Binali Yıldırım, 24 Haziran seçimleri öncesinde geldiği Düzce'de Anıtpark Meydanı'nda Düzceli vatandaşlarla buluştu.

Başbakan Yıldırım, miting sonrasında Düzce Valiliğine giderek Vali Zülkif Dağlı'yı makamında ziyaret etti. Ardından Başbakan Yıldırım Düzce'den ayrıldı.