Başbakan Yıldırım'dan Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin 98. yıl dönümü mesajı

Başbakan Yıldırım'dan Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin 98. yıl dönümü mesajı

Başbakan Binali Yıldırım, "Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunda olduğu gibi, gelişmesi ve ilerlemesinde de öncü bir rol üstlenen Ankara, sahip olduğu tarihi ve kültürel zenginlikleriyle ülkemizin başkenti olma onurunu bugün de layıkıyla taşımaktadır." değerlendirmesinde bulundu.

2017.12.26 17:31 - Son Güncellenme: 2017.12.26 17:31 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Yıldırım'dan Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin 98. yıl dönümü mesajı

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Binali Yıldırım, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin 98. yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj  yayımladı.

Mustafa Kemal Paşa ve arkadaşlarının, 27 Aralık 1919'da Ankara'ya  gelişinin Kurtuluş Savaşı'nın önemli dönüm noktalarından biri olduğu belirten  Yıldırım, Ankara'nın bu tarihten itibaren İstiklal Mücadelesi'nin merkezi haline  geldiğini vurguladı.

Başbakan Yıldırım, Atatürk ve arkadaşlarını büyük bir coşku ve  heyecanla karşılayan Ankaralıların, onlara büyük cesaret, güç ve moral verdiğini,  Cumhuriyet'e uzanan yolda verilen mücadeleye her zaman kararlılıkla sahip  çıktığını belirterek, şunları kaydetti:

"Milli mücadelemizin karargahı, aziz milletimizin sarsılmaz iradesinin  tecelligahı olan Türkiye Büyük Millet Meclisine ev sahipliği yapan Ankara,  Cumhuriyetimizin başkenti olmuştur. Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunda olduğu  gibi, gelişmesi ve ilerlemesinde de öncü bir rol üstlenen Ankara, sahip olduğu  tarihi ve kültürel zenginlikleriyle ülkemizin başkenti olma onurunu bugün de  layıkıyla taşımaktadır. Ankara'ya gelişinin yıl dönümü vesilesiyle Mustafa Kemal  Atatürk'ü ve Kurtuluş Savaşımızın bütün kahramanlarını saygıyla anıyor,  vatandaşlarımıza selam ve sevgilerimi iletiyorum."

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2017.12.26 17:31 - Son Güncellenme: 2017.12.26 17:31 - HABER MERKEZİ
A