Başbakan Yıldırım'dan Ali Koç'a tebrik telefonu
Başbakan Binali Yıldırım, Fenerbahçe Başkanı seçilen Ali Koç'u telefonla arayarak tebrik etti.
2018.06.03 23:45 - Son Güncellenme: 2018.06.03 23:45 - Spor - HABER MERKEZİ
Başbakanlık kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Başbakan Binali Yıldırım, Fenerbahçe Kongresi'nde 16 bin 90 oy alarak Fenerbahçe'ye başkan seçilen Ali Koç'u telefonla arayarak tebrik etti.