Başbakan Yıldırım, ABD'ye gidiyor
Başbakan Binali Yıldırım, 7-11 Kasım tarihlerinde ABD'ye gidecek.
2017.11.02 20:20 - Son Güncellenme: 2017.11.02 20:21 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Yıldırım, 7-11 kasım tarihleri arasında ABD'ye gidecek.