Başbakan Yıldırım, ABD'ye gidiyor

Başbakan Yıldırım, ABD'ye gidiyor

Başbakan Binali Yıldırım, 7-11 Kasım tarihlerinde ABD'ye gidecek.

2017.11.02 20:20 - Son Güncellenme: 2017.11.02 20:21 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A