Başbakan ülkeyi terk etti!
Yemen Başbakanı Halid Mahfuz Bahhah'ın, Husilerin kuşatması altındaki Cumhurbaşkanlığı Sarayından ayrılarak "güvenli bir yere" gittiği iddia edildi
2015.01.21 16:38 - Son Güncellenme: 2015.01.21 16:38 - Dünya - HABER MERKEZİ
Yemen Başbakanı Halid Mahfuz Bahhah'ın, Husilerin kuşatması altındaki Cumhurbaşkanlığı Sarayından ayrılarak "güvenli bir yere" gittiği iddia edildi