Başbakan tüneli kendisi geçti
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, açılışını yaptığı Sarıyer-Çayırbaşı Tüneli'ni kendi kullandığı makam aracıyla geçti. Vatandaşlar Başbakan Erdoğan'ı görebilmek için adeta birbiriyle yarıştı.
2012.09.08 17:52 - Son Güncellenme: 2012.09.08 17:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Sarıyer-Çayırbaşı Tüneli'nin açılışını yaptıktan sonra makam aracının direksiyonuna geçti. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ile birlikte kendi kullandığı makam aracıyla tüneli geçen Başbakan, 4 bin 20 metre uzunluğundaki tüneli inceleme imkanı buldu.
Öte yandan tören alanından ayrılan Başbakan'a vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Başbakan'ı görebilmek için adeta birbiriyle yarışan vatandaşlar zaman zaman zor anlar yaşadı.