Başbakan tüneli kendisi geçti

Başbakan tüneli kendisi geçti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, açılışını yaptığı Sarıyer-Çayırbaşı Tüneli'ni kendi kullandığı makam aracıyla geçti. Vatandaşlar Başbakan Erdoğan'ı görebilmek için adeta birbiriyle yarıştı.

2012.09.08 17:52 - Son Güncellenme: 2012.09.08 17:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan tüneli kendisi geçti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Sarıyer-Çayırbaşı Tüneli'nin açılışını yaptıktan sonra makam aracının direksiyonuna geçti. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ile birlikte kendi kullandığı makam aracıyla tüneli geçen Başbakan, 4 bin 20 metre uzunluğundaki tüneli inceleme imkanı buldu.

Öte yandan tören alanından ayrılan Başbakan'a vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Başbakan'ı görebilmek için adeta birbiriyle yarışan vatandaşlar zaman zaman zor anlar yaşadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.09.08 17:52 - Son Güncellenme: 2012.09.08 17:55 - HABER MERKEZİ
A