Başbakan sporcularımızı kabul etti

Başbakan sporcularımızı kabul etti

Başbakan Tayyip Erdoğan, 2012 Londra Olimpiyatları'nda madalya kazanan milli sporcuları kabul etti.

2012.08.15 16:51 - Son Güncellenme: 2012.08.15 16:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başbakan sporcularımızı kabul etti

Erdoğan, Başbakanlık Resmi Konutu'nda basına kapalı gerçekleşen kabulde; Servet Tazegül, Aslı Çakır Alptekin, Gamze Bulut, Nur Tatar ve Rıza Kayaalp ile yaklaşık 50 dakika görüştü.

Kabulde, Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç ile federasyonların yetkilileri de hazır bulundu.

Başbakan Erdoğan'ın milli sporculara cep telefonu hediye ettiği, altın takdimlerinin ileri bir tarihte yapılacağı bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.15 16:51 - Son Güncellenme: 2012.08.15 16:52 - HABER MERKEZİ
A