Başbakan, Musevi cemaati temsilcileriyle görüştü

Başbakan, Musevi cemaati temsilcileriyle görüştü

ABD'de çeşitli temaslar için bulunan Başbakan Binali Yıldırım, New York'ta Musevi cemaati temsilcileriyle görüştü.

2017.11.10 01:10 - Son Güncellenme: 2017.11.10 01:10 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Başbakan, Musevi cemaati temsilcileriyle görüştü

Washington'daki temaslarını tamamlayan Başbakan Binali Yıldırım, New York'a geldi. JFK Havalimanı'na indikten sonra kalacağı otele uğramadan direk olarak New York Başkonsolosluğu'na geçen Yıldırım, burada Musevi cemaati temsilcileriyle görüştü. Yıldırım daha sonra CNN'e geçecek ve Ferit Zekeriya'ya bir mülakat verecek.

Yıldırım, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile de görüşmesi bekleniyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.11.10 01:10 - Son Güncellenme: 2017.11.10 01:10 - HABER MERKEZİ
A