Başbakan İstanbul'da...

Başbakan İstanbul'da...

BAŞBAKAN Ahmet Davutoğlu Dolmabahçe'deki Ofisi'nde önümüzdeki günlerde yayınlanacak 'Millete Hizmet Yolunda' programının çekimlerine katıldı.

2014.10.27 11:23 - Son Güncellenme: 2014.10.27 11:23 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan İstanbul'da...

Saat 11:00'de Dolmabahçe'ye gelen Davutoğlu'nun yaklaşık 1.5 saat sürmesi planlanan çekimlerin ardından Ankara'ya gitmek için Atatürk Havalimanı'na geçmesi bekleniyor.

Davutoğlu Ankara'da Saat 14:45'de AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Stefano Manservisi'yi kabul edecek.

Saat 15:00'de de Bakanlar Kurulu Toplantısına Başkanlık yapacak. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.10.27 11:23 - Son Güncellenme: 2014.10.27 11:23 - HABER MERKEZİ
A