Başbakan İstanbul'da...
BAŞBAKAN Ahmet Davutoğlu Dolmabahçe'deki Ofisi'nde önümüzdeki günlerde yayınlanacak 'Millete Hizmet Yolunda' programının çekimlerine katıldı.
2014.10.27 11:23 - Son Güncellenme: 2014.10.27 11:23 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Saat 11:00'de Dolmabahçe'ye gelen Davutoğlu'nun yaklaşık 1.5 saat sürmesi planlanan çekimlerin ardından Ankara'ya gitmek için Atatürk Havalimanı'na geçmesi bekleniyor.
Davutoğlu Ankara'da Saat 14:45'de AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Stefano Manservisi'yi kabul edecek.
Saat 15:00'de de Bakanlar Kurulu Toplantısına Başkanlık yapacak.