Başbakan'ın oğlu oyunu kullandı

Başbakan'ın oğlu oyunu kullandı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, Fenerbahçe'deki Seçimli Olağanüstü Genel Kurul'da oyunu kullandı.

2013.11.03 17:18 - Son Güncellenme: 2013.11.03 17:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başbakan'ın oğlu oyunu kullandı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, Fenerbahçe'nin Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu için Ülker Sports Arena'ya geldi. Bilal Erdoğan sandık başına geçerek oyunu kullandı ve hayırlı olması temennisinde bulundu

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.03 17:18 - Son Güncellenme: 2013.11.03 17:18 - HABER MERKEZİ
A