Başbakan Erdoğan, Pakistanlı mevkidaşını aradı

Başbakan Erdoğan, Pakistanlı mevkidaşını aradı

Başbakan Erdoğan, Pakistan Başbakanı Navaz Şerif ile telefon görüşmesi yaptı. Başbakan Erdoğan, bombalı saldırılarda hayatını kaybedenlerden dolayı Şerif'e başsağlığı dileklerini iletti.

2014.01.22 16:21 - Son Güncellenme: 2014.01.22 16:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan, Pakistanlı mevkidaşını aradı

 

Başbakanlık kaynaklarından yapılan açıklamada, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın bugün Pakistan Başbakanı Navaz Şerif ile bir telefon görüşmesi yaptığı bildirildi. Başbakan Erdoğan'ın geçtiğimiz günlerde meydana gelen bombalı saldırılarda ölenler için başsağlığı dileklerine mevkidaşı Şerif'e ilettiği ve terörle mücadelede Türkiye'nin her zaman yanlarında olduğunu söylediği kaydedildi. Açıklamada, Türkiye-Pakistan-Afganistan Üçlü Zirve'de bir araya gelme konusunda görüş birliğine varıldığı da ifade edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.22 16:21 - Son Güncellenme: 2014.01.22 16:22 - HABER MERKEZİ
A