Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü
Erdoğan, Rusya'nın Petersburg kentinde ABD Başkanı Obama ile bir araya geldi.
2013.09.06 06:30 - Son Güncellenme: 2013.09.06 06:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
00:29
İLGİLİ VİDEO
Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Rusya'nın St. Petersburg kentinde ABD Başkanı Barack Obama ile görüştü.
Erdoğan, Petersburg'un Strelna kasabasında, G-20 Liderler Zirvesi kapsamında düzenlenen Çalışma Yemeği'nin ardından Obama ile bir araya geldi
Kısa bir süre görüşen ikilinin, yarın tekrar bir araya geleceği öğrenildi.