Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü

Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü

Erdoğan, Rusya'nın Petersburg kentinde ABD Başkanı Obama ile bir araya geldi.

2013.09.06 06:30 - Son Güncellenme: 2013.09.06 06:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü
00:29 Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü

İLGİLİ VİDEO

Başbakan Erdoğan Obama ile görüştü

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Rusya'nın St. Petersburg kentinde ABD Başkanı Barack Obama ile görüştü.

Erdoğan, Petersburg'un Strelna kasabasında, G-20 Liderler Zirvesi kapsamında düzenlenen Çalışma Yemeği'nin ardından Obama ile bir araya geldi

Kısa bir süre görüşen ikilinin, yarın tekrar bir araya geleceği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.06 06:30 - Son Güncellenme: 2013.09.06 06:30 - HABER MERKEZİ
A