Başbakan Erdoğan Malezya'ya geçti

Başbakan Erdoğan Malezya'ya geçti

Başbakan ve kurmaylarının Uzak Doğu temasları sürüyor.

2014.01.09 15:24 - Son Güncellenme: 2014.01.09 15:24 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan Malezya'ya geçti


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Singapur temaslarının ardından Malezya'ya geçti. Başbakan Erdoğan, ülkeye yaptığı resmi ziyaret çerçevesinde üst düzey temaslarda bulunacak.

Başbakan, ilk olarak mevkidaşı Necip Tun Abdürrezzak ile bir araya gelecek. Malezya Kralı Tuanku Abdülhalim Muazzam Şah tarafından da kabul edilmesi öngörülen Başbakan, Türkiye-Malezya İş Forumu'na katılacak.

Temaslar kapsamında Başbakan Erdoğan, Araştırma ve Dönüşüm Vakfı ile Rezzak Yönetim Okulu tarafından düzenlenecek konferansta bir konuşma yapacak.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.01.09 15:24 - Son Güncellenme: 2014.01.09 15:24 - HABER MERKEZİ
A